måndag 7 juli 2008

Kök

Nu börjar köket ta form.
Vi har valt vita högblanka luckor, ovanför köksfönstret kommer vi att ha vitrinskåp med inbyggd belysning.
Bänkskivan blir grå med aluminumlist runt om. Även socklarna blir i aluminium.
Jag har inte bestämt mig för hur jag vill göra med väggen där köksfönstret är. Ska den vara helkaklad eller ska jag ha en härlig fondtapet? Jag tar tacksamt emot förslag. Det har varit så många val under resans gång, skallen har fått torkan... Skulle verkligen behöva lite förslag från er där ute


Kabeln som hänger ner är till den frihängande köksfläkten.

Tobbe fixar med köksön

Nu har Jimmy fått all klinker på plats.

Tobbe och killarna blanda fix till Jimmy.

Efter...






2 kommentarer:

HELENA sa...

JAG TYCKER NI SKA SATSA PÅ KAKEL DÅ DET ÄR MYCKET LÄTTARE ATT HÅLLA FRÄSCHT.
HA DET BRA.HELENA

Bänkskivor sa...

Bänkskivor i sten är oslagbart vackert, och inte så dyrt som folk oftast tror :)