måndag 10 mars 2008

Tjänstledigt i 3 månader

Från och med idag (den 10/3) är Tobbe nu tjänstledig från byggfirman. Nu ska det snickras heltid på hemmaplan. Tobias kollega Ola kommer att hjälpa oss med väggar och rese. Nu kommer det att gå undan och jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad så bra jag kan.

080310 06.55 De glada snickarna Ola & Tobbe är på plats

Morgonpigge Viggo med sågen i handen skulle envist med Pappa till tomten i morse. Jag och Melvin fick hämta upp honom påväg till dagis och jobbet.

Material på plats nu kan bygget påbörjas.


2 kommentarer:

Majsan sa...

Det är väl såklart att Viggo skulle hänga med pappa till "tonten" =))) Att du bara fick honom med dig till dagis *s*

Björn Svensson sa...

Nedrans vad Ni ligger i. Kul att Ni har gott om vind i segelen.

Snart kommer jag upp med en termos för en fika (slarvigt av mig att jag inte tittat upp tidigare).